

181
V rámci dosiahnutého
vzdelania
VPH RSlĢ VOHGRYDOL SHUFHQWR LQRYDWtYQ\FK
SRGQLNDWHĐRY Y rámci troch vzdelanostných kategórií
25
. Podnikatelia s dosiahnutým
základným vzdelaním bez maturity boli najmenej inovatívni. Podnikatelia so
VWUHGRãNROVNêP Y]GHODQtP V maturitou sa ukázali ako menej inovatívni ako
Y\VRNRãNROVN\ Y]GHODQt 3RGQLNDWHOLD V GRVLDKQXWêP Y\VRNRãNROVNêP Y]GHODQtP VD
najviac zameriavali na inovatívne podnikanie, a to tak v roku 2011 ako aj 2012,
SULþRP SRPHU LQRYDWtYQ\FK SRGQLNDWHĐRY PHG]LURþQH PLerne kOHVRO YR YãHWNêFK
kategóriách (graf 4.8).
25
9]GHODQRVWQp NDWHJyULH V~ Y\WYRUHQp VSRMHQtP YLDFHUêFK Y]GHODQRVWQêFK ~URYQt NY{OL ãWDWLVWLFNHM
významnosti
181