Background Image
Previous Page  229 / 340 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 229 / 340 Next Page
Page Background

227

= DQDOê]\ PHG]LURþQHM G\QDPLN\ YêYRMD Y\SO\QXOR åH ]DWLDĐ þR QD 6ORYHQVNX

vykazované hodnotenie vzdelávania na úrovni základného a stredného z KĐDGLVND

SRGSRU\ SRGQLNDWHĐVNHM DNWLYLW\ Y]UiVWOR Y SUtSDGH âYDMþLDUVND QDRSDN YêUD]QHMãLH

SRNOHVOR %XGH SUHWR ]DXMtPDYp VOHGRYDĢ XYHGHQê ] QiãKR SRKĐDGX SULD]QLYê WUHQG

DM QDćDOHM 1D GUXKHM VWUDQH Y prípade dynamiky trhu vykazované hodnotenie

Slovenska pokleslo o QLHþR YLDF DNR Y SUtSDGH âYDMþLDUVND þR P{åH QD]QDþRYDĢ

Ylþãt SRNOHV G\QDPLN\ Y QDãHM NUDMLQH D PRåQp SULEOLåRYDQLH VD WHMWR

charakteristiky k úrovni krajín s etablovaným a nasýteným trhom.

Na základe porovnania hodnotenia medzi Slovenskom a âYDMþLDUVNRP PRåQR

]D UHODWtYQH ]Op NĐ~þRYp UiPFRYp SRGPLHQN\ QD SRGQLNDQLH X QiV WHGD WDNp NGH

]DRVWiYDQLH EROR QDMYêUD]QHMãLH R]QDþLĢ Ä7UDQVIHU 9 9³ Ä9OiGQH SROLWLN\

E\URNUDFLD GDQH ³ Ä.XOW~UQH D VSRORþHQVNp QRUP\³ Ä9OiGQH SURJUDP\³

a Ä9OiGQH SROLWLN\ SULRULW\ SRGSRUD ³ = výrazného rozdielu v hodnotení vyplýva,

åH WDN Y REODVWLDFK YOiGQHM SRGSRU\ SRGQLNDQLX ] KĐDGLVND YOiGQ\FK SROLWtN

a programov), ale aj v transfere poznatkov vedy a výskumu do podnikania

a celkových kultúrnych a VSRORþHQVNêFK QRUPiFK YR Y]ĢDKX N podnikaniu

6ORYHQVNR GRVDKXMH NRPSDUDWtYQH QHGRVWDWRþQ~ ~URYHĖ =iURYHĖ WR YãDN ]QDPHQi

åH SUiYH âYDMþLDUVNR QR QLHOHQ WiWR NUDMLQD P{åH YćDND Y\VRNpPX SUHGVWLKX

VO~åLĢ DNR YKRGQê ]GURM LQãSLUiFLt SUL VQDKH R ]OHSãHQLe uvedených oblastí.

= DQDOê]\ PHG]LURþQHM G\QDPLN\ YêYRMD Y\SOêYD åH âYDMþLDUVNR YR YãHWNêFK

XYHGHQêFK SRGPLHQNDFK QD SRGQLNDQLH GRVLDKOR PHG]LURþQê QiUDVW V výnimkou

vládnych politík (prioritizácia a podpora podnikania), kde bolo hodnotenie

PHG]LURþQH VWDELOQp 1D ]iNODGH XYHGHQpKR P{åHPH NRQãWDWRYDĢ VWDELOQH Y\VRN~

a SULHEHåQH VD ]OHSãXM~FX ~URYHĖ WêFKWR SRGPLHQRN QD SRGQLNDQLH 1D 6ORYHQVND

VD PHG]LURþQH ]KRUãLOR KRGQRWHQLH YOiGQ\FK SROLWtN Y RERFK KRGQRWHQêFK

2 7